środa, 16 października 2013

Prezent i filcowe torebki

Już dawno powinnam napisać ten  post ale nie miałam czasu zrobić zdjęć . Wiem wiem marne tłumaczenie ale to szczera prawda .
Jakiś czas temu dostałam od wspaniałej i zdolnej osoby prezent . Dostałam przecudne unikatowe , ceramiczne guziki . Nie dość , że są jedyne w sowim rodzaju to jeszcze są w moim ulubionym kolorze -turkusie .
Oto moje cuda :)

Cudne prawda :)
To jednak nie koniec -dostałam jeszcze cudowny wisiorek :)


Żeby nie było , że nic nie szyję . Uszyłam dzisiaj dwie kolejne torebki filcowe na zamówienie , choć nie powinnam . Kilka dni temu wypadł mi dysk i powinnam odpoczywać ale nie mogłam nie usiąść do maszyny - to chyba uzależnienie .
Torebki są bez ozdób bo nie mam na nie pomysłu na razie .
Z brązowym zamkiem ma dłuższe uszy , bo tak zażyczyła sobie klientka .
Mam nadzieję że się podobają ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz