wtorek, 5 listopada 2013

Tiulowowo i świątecznie

Witam . Powoli tworzę już świąteczne prezenty i ozdoby ale z ich publikacją chciałam poczekać bo wydawało mi się że dużo za wczesnie .Jednak jak dzisiaj weszłam do pracy i zobaczyłam świąteczny wstrój pomyślałam czemu nie  ma go byc u mnie na blogu .
Tym sposobem publikuję powoli świąteczne twory .
Na pierwszy ogień idą tiulowe bombki .
Wieksza ich część ( jakies 50 szt )należy fo mojej dobrej koleżanki a zarazem klientki .
Moich jest mniej bo tylko 16 szt ale ja mam małą choinkę .

Powiedzcie czyz nie są słodkie ? A na choince będa prezentowały sie jeszcze ładniej :) już nie mogę sie doczekać .
Zastanawiam się tylko jak ozdobić choinkę . Chciała pierwotnie dac tylko lampki i bombki ale może jeszcze coś dowiesić ? Czekam na sugestie .
W tiulu tak się zakochałam że pwostała spódniczka dla Mai . która dostanie 6 grudnia :) 
Podszewka jest w szare gwiazdki czego nie widac na zdjęciach .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz