niedziela, 10 listopada 2013

Świąteczne podkładki i prezent



Ja wiem , że jeszcze dużo czasu do świąt ale wiadomo , że jak nie zaczne realizowac pomysłów teraz to później tego czasu mi zabraknie . Tak jest co rok więc tym razem postanowilam zacząć szybciej .
I w sumie wyszło mi to na dobre bo już sprzedałam kilka kompletów a mam zamówienia na kolejne.
Ten komplet a właściwie takie dwa sa juz u nowej właścicielki :
Ja co prawda juz swoje podkładki mam w kolorze turkusowym ale na święta zmienię troche wystrój naszego pokoju , Część turkusu zostanie ale dojdzie też czerwień i dlatego postanowiłam wymienić swoje turkusowe podkladki na typowo świąteczne . Dla siebie uszyłam 4 szt takich :


A na koniec chciałam wam pokazać kolejne cudo jakie dostałam od koleżanki :) .Nie zrobiłam jeszcze własnych zdjęć więc wklejam zrobione przez koleżanke . Kubeczek jest juz u mnie i na zywo jest jeszcze ładniejszy . Dziękuję Olu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz