poniedziałek, 25 listopada 2013

Kilka drobiazgów

A ja ciagle przy maszynie , każda wolna chwile tam spędzam .
Musze trochę zwolnic tempa bo moja córka zapomni jak mam wygląda .
Fakt sporo zamówień am i dobrze -cieszy mnie takie duże zainteresowanie moja pracą:) .
Tym razem między praca zawodową a szyciem na zamówienie udało mi sie stworzyć coś tylko dla siebie :)
Jak wiecie uwielbiam filc a że zamówiłam teraz grafitowy to powstał portfel dla mnie .
Za jakość fotek wybaczcie ale robiłam wieczorem a światła już o tej porze dobrego nie zastałam .



W związku z faktem iż moje podkładki pod kubki w dziwnych okolicznościach "zaginęły" musiałam wyprodukować dla siebie nowe . Uszyłam przezornie dwa takie komplety jakby ktos był chętny ;)
No i musiałam spróbować swoich sił . Nie sa doskonałe ale myslę że ładnie się prezentuja moje podkładki-puzzle .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz