środa, 11 września 2013

Pompony

Zakochałam się w tiulowych pomponach , kiedyś zobaczyłam je w DDTVN i postanowiłam je zrobić , ale u mnie od postanowienia do wykonania mija sporo czasu więc sobie czekały bo nie miałam tiulu . Czasu na wybranie się do sklepu też brakowało więc realizacja oddalała się w czasie .
Kilka dni temu szukając tkaniny do marynarki znalazłam resztki tiulu i wykorzystałam go do pomponów , które zawisną u Mai w pokoju . Już mam w planie zrobić pompony na choinkę , ale będzie słodka choineczka :)
A to moje pompony :


W szafie z tkaninami znalazłam stare bluzki , które leżały i czekały na stworzenie z nich biżuterii ale ta mi się już opatrzyła i pocięłam jedna z bluzek na paski i zrobiłam z niej pompona , który tez mi się mega spodobał , sama nie wiem które fajniejsze :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz