sobota, 21 września 2013

Moja "pracownia"

Dziś o mojej "pracowni " i nowych nabytkach .

Pracownia ..... To za dużo powiedziane . O pracowni mogę pomarzyć , nawet własnego kącika nie mam gdzie mogłabym trzymać swoje przybory do szycia . Ale to nie jest problemem -wystawiam wszystko w kuchni lub u córci w pokoju i jestem jak w pracowni .
Uwielbiam szyć , kocham . Do nie dawna szyłam na starym łuczniku , który dostałam do babci po skończeniu szkoły , kochany jest -uszyłam na nim wiele rzeczy dla siebie i klientek no i moja suknię ślubną i to wszystko mimo tylko dwóch ściegów jakie posiada ( zygzak i stębnówka ) .
Zawsze marzył mi się overlock ale w moim domu zagościła ona : ( Janome DC 6030)



Przyjechała z masą dodatków i gratisów .
Ja przeciwniczka gadżetów, nowości .... nawet telefon mam stary a w laptopie podczepioną zwykłą myszkę, po prostu nie lubię nowości  . Sama się sobie dziwię że kupiłam cos co jest nafaszerowane techniką ale i ja muszę zacząć iść do przodu , ale z łucznikiem nie mam zamiaru się rozstać .
Maszyna przyjechała wczoraj . Wieczorem jak wróciłam do domku to oczywiście ja rozpakowałam , obejrzałam i na tym koniec -bałam się jej dotknąć , za dużo elektroniki i nowości .
Ale nie dałam za wygraną , rano o 7,30 gdy wszyscy spali zabrałam swój szyciowy asortyment do kuchni i zaczęłam ja rozkminiać. Udało się , choć chwilami nie chciała ze mną współpracować a ogrom stopek i funkcji mnie przerażał .

Długo zastanawiałam się jaka maszynę wybrać  i tu bardzo pomogła mi rozmowa telefoniczna z przemiłą Panią Jolą ( o Pani Joli i jej sklepie w innym poście ) , ponieważ na necie nie znalazłam żadnej opinii o tej maszynie a szkoda .
Postanowiłam że jak się lepiej poznamy to napisze recenzję o niej -obiecuję .
Już kilka rzeczy powstało na niej a ile pomysłów i realizacji  przede mną .
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie .

2 komentarze:

  1. Maszyna wygląda imponująco :) niech Ci dobrze służy! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo .
      maszyna cudowna choć moich dwóch starószków nie zdradziłam -wracam do nich :)

      Usuń