wtorek, 9 października 2012

Jesiennie- ekonaszyjnik i bransoletki.

Po powstaniu pierwszego naszyjnika powstał kolejny :), tym razem jest równiez w jesiennych kolorach , jednak tym razem pomarańcze przeważają w mojej pracy. Naszyjnik jest gęstrzy niz oststnio i służy mi jako ekoszal do jesiennego płaszcza .
Do kompletu powstało kilka bransoletek .Noszę je częściej niż naszyjnik i chyba posłużą mi nawet w zimowe dni .


Ostatnio mam wiele pomysłów -już Bozonarodzeniowych- i część z nich chcę wykonać jako prezenty .Niestety  zmieniły mi sie godziny pracy i obecnie czas wolny poświęcam córeczce i ogarniam się w nowym rytmie tygodnia, niemniej mam nadzieję że uda mi się zrealizować wszystkie moje pomysły . Pozdrawiam wszytkich, którzy zagladają na
mojego bloga .

3 komentarze:

  1. Witaj !!!

    Piękne rzeczy Tworzysz, Masz ogromny potencjał twórczy, będę tu zaglądać częściej jeśli pozwolisz, pozdrawiam bardzo serdecznie,Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za miłe słowa w moim kierunku i zapraszam serdecznie do odwiedzania mojego skromnego bloga -będzie mi bardzo miło .

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj !!!

    Na pewno jeszcze nie raz Cię odwiedzę, a Ty się rozwijaj, rozwijaj dziewczyno bo Masz potencjał i to duuuży!!! pozdrawiam barzdo serdecznie, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń