piątek, 20 grudnia 2013

Portfel filcowy

Jak już zapewne zdązyliście zauważyć zapałałam miłościa wielką do filcu . A ten czerwony z którego szyłam nosidło dla Furbiego okazał sie fenomenalny i stwierdziłam że super nada sie na portfel . Tym sposobem stary poszedł szybko do szuflady a ja mam nowy -czerwony porfelik . Jestem z niego mega zadowolona , gdyz filc jest mocno impregnowany i portfel jest sztywny i nie odkształca się a do tego łatwo znaleźć go w odchłani mojej torebki ;)

A z resztki filcu , który trzymałam chyba z pół roku w szafie zrobiłam pudło pod szafkę pod TV -wrzucam tam piloty od Wii i inne telewizyjne gadżety .



8 komentarzy:

  1. Oo, też mi się marzy czerwony portfel :) Jest super:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zawsze tez sie marzył ale nie mogłam znaleźć oidealnego a ten spełnia wszytkie moje potrzeby :) .
    Teraz będziesz miała super maszyne to nic nie stoi na przeszkodzie bys taki sobie sprawiła .

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ! Mam taki pomysł aby zrobić taki portfelik mojej mamie na jej urodziny :) Miałam prośbe o podanie jakiejś małej instrukcji Jak to zrobić ? Bo jest to genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba . postaram sie jakiś obrazkowy tutorial wykonać .

      Usuń
  4. Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szykuję tutorial , już skroiłam . Postaram się na dniach wkleić . Ale proszę pochwal się efektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :) Tylko jeszcze jakby mogła mi pani poradzić na temat zakupu filcu ? ma być on jakoś specjalnie usztywniony ?

      Usuń
    2. Ja kupuję ten na portfel bo jest impregnowanym z jednej strony ale jest dość sztywny .
      http://filart.com.pl/filc-4mm-kolorowy-c-1_55_38.html

      Dzisiaj uszyłam już portfel więc jak znajdę chwilę to wstawie tutorial .

      Usuń