niedziela, 26 maja 2013

Moje pierwsze wyróżnienie

Dostałam moje pierwsze wyróżnienie  , za które bardzo bardzo dziękuję .Jest ono dla mnie bardzo ważne bo wiem że ktoś docenił moja pracę :) i to jeszcze w Dzień Mamy- piękny prezent .
Dostałam je od Anna Szyzsa .

Zasady tej zabawy są proste , trzeba odpowiedzieć na 11 zadanych pytań ( Ania nam zadanie ułatwiła bo zadała tylko jedno pytanie :) ), następnie ułożyć kolejne 11 pytań i nominować 11 blogów . Zatem do dzieła.

Pytanie od Ani brzmiało :

1. Ile namyślałaś/eś się po pierwszej myśli o założeniu bloga do pierwszej notki ?

Moja odpowiedź:

Co do bloga hmmm jak to było ?
W sumie to szyję od dawna , zdjęcia moich wyrobów robię na pamiątkę i moje kochane koleżanki z forum namawiały mnie bym coś z tym zrobiła, bym pokazała moje prace światu .
Kilka razy podchodziłam do założenia bloga ale tyle samo razy rezygnowałam , aż pewnego dnia trach i założyłam go :). Dopiero się rozkręcam i czasu na jego prowadzenie mam mało ale sprawia mi ogromną radość fakt , że ktoś go czyta i zostawia ślad po sobie .

A tu moje pytania :
1. Lato czy zima ?
2. Słodkie czy kwaśne ?
3.Lenistwo czy aktywność fizyczna ?
4.Lubisz gotować czy wolisz jak ktoś robi to za ciebie ?
5.Lubisz jedzenie dietetyczne czy tłuste ?
6.Jakie lubisz kwiaty?
7.Co daje ci szczęście ?
8.Jaka chciałabyś mieć rodzinę dużą czy małą ?
9.Dom czy mieszkanie ?
10.Jak spędzasz Niedzielne popołudnia ?
11.Co sprawia ci największą przyjemność?

A oto nominowane prze ze mnie blogi ( ciężko było ) :

1.Domowa Bogini
2.Asia
3.Całym sercem
4.Agea
5.ushiilandia
6.Antyweszka
7.Karolina
8.fiżka
9.Ania
10.granda
11.paula

Uf udało się ale było mega ciężko wybrać te 11 naj... :)
jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie Aniu





4 komentarze:

  1. :)) ja też mam za sobą jedną nieudaną próbę i za drugim razem dłużej myślałam, ale udało się :)

    Bardzo mi miło, że się ucieszyłaś! Miłego dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie! spieszę z odpowiedziami:
    1. Lato czy zima ? Lato
    2. Słodkie czy kwaśne ? Słodycze
    3.Lenistwo czy aktywność fizyczna ? pół na pół:)
    4.Lubisz gotować czy wolisz jak ktoś robi to za ciebie ? wolę sama
    5.Lubisz jedzenie dietetyczne czy tłuste ? chude i raczej bezmięsne
    6.Jakie lubisz kwiaty? wszystkie, szczególnie frezje za zapach
    7.Co daje ci szczęście ? za dużo, by wymieniać;)
    8.Jaka chciałabyś mieć rodzinę dużą czy małą ? moja własna mi odpowiada:)
    9.Dom czy mieszkanie ? dom
    10.Jak spędzasz Niedzielne popołudnia ? zależnie od pogody
    11.Co sprawia ci największą przyjemność? czytanie i pochłanianie słodyczy

    Dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń