wtorek, 16 kwietnia 2013

Przed i Po czyli metamorfoza

 Dziś kochani chciałam wam pokazać jak zmienił się nasz pokój .Zaznaczam że do wykończenia mu jeszcze wiele brakuje ale tak miło nam się w nim mieszka że musiałam się z wami nim pochwalić .To tez tłumaczy fakt tak rzadkiego pisania na blogu co mam nadzieje mi wybaczycie .
Ja widać zakochałam się w stylu skandynawskim choć to nie zupełnie to co mi się podoba ale w związku z tym że dziele go z 2 połówka musiałam pójść na ustępstwa .
Na zdjęciach widać roletę rzymską , którą szyłam sama wraz z mechanizmem -miałam nawet zamiar wykonać dla was  tutorial ale nie było mi po drodze do aparatu -mam jednak nadzieję że w najbliższym czasie nadrobię to zaniedbanie .
Dobra nie zanudzam już i zapraszam do oglądania i komentowania .

PRZED:

PO:

PRZED:


PO:


A tu moja roleta rzymska . Zrobiona na prawdę małym kosztem z wykorzystaniem tego co miałam w domu .

I nasze ramki na zdjęcia rodzinne , których niestety wciąż brakuje z braku czasu i decyzji , które wybrać .


3 komentarze:

  1. Kącik z kanapą jak z magazynu. :) I roleta bardzo profesjonalna. A z poprzedniego posta - to siano mnie rozłożyło na łopatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję :)
    Mi sie tak fajnie teraz mieszka :)
    A sianku super było -zrobiło furrorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłem tu przez przypadek, ale metamorfozy świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń