wtorek, 29 maja 2012

Drugie życie stolika

Jak wiecie od jakiegoś czasu robię przemeblowanie w Mai pokoju . Tym razem postanowiłam przerobić stary stolik Lack z Ikei . Był zniszczony tak więc wzięłam się do pracy . Znalazłam projekt na internecie .
Zaczęło się od szlifowania stolika.

Następnym krokiem było znalezienie odpowiednich stron gazet i naklejenie ich na wcześniej przygotowany stolik .


Na koniec stolik został polakierowany .

Stolik ma wiele niedociągnięć ale jak na pierwszy raz efekt jest fajny, mi i Mai się podoba a to  najważniejsze . I będzie super pasował do nowego wystroju jej pokoiku .

4 komentarze:

  1. a można wiedzieć gdzie konkretnie w internecie go znalazłaś? jakiś link? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotny projekt dotyczył komody , ja zaczęłam próby od stolika.
      Tu link do strony na której znalazłam owy projekt :
      http://www.urzadzamy.pl/zrob-to-sam/meble/drugie-zycie-komody,19_4349.html

      Usuń
  2. Magda, a na jaki klej przylepiałaś te gazety? Osobiście myślę, że jeśli chodzi o pokoik dziewczynki to wybrałabym chyba gazety z dziecięcymi (dziewczęcymi) motywami, ale jestem pełna podziwu dla wykonania :)

    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna kleiłam na wikol.
      Wiem że do Mai pasował by bardziej dziewczęcy motyw ale robiłam go na próbe -sama nie wierzyłam że coś z tego wyjdzie:). Po za tym stoi tam chwilowo dopuki nie kupimy biurka.
      Dziękuję bardzo .

      Usuń