sobota, 23 marca 2013

Inne zastosowanie wykładziny ...


Na większości blogów posty typowo świąteczne a u mnie ....remontowe .Chciałabym napisać że zrobiłam coś na Wielkanoc ale tym razem będę musiała zadowolić się moimi zeszłorocznymi pracami , remont pokoju ważniejszy i pochłania nam cały wolny czas .
Ale nie zapomniałam o was -odwiedzających mojego bloga .
Jak wiecie już jakiś czas temu pokazywałam torebkę i etui na tablet wykonane z wykładziny filcowej zakupionej w markecie budowlanym . Cena zachęca do zakupów bo metr kwadratowy wykładziny to koszt niecałych 6 zł .Dlatego znów po nią sięgnęłam i odświeżyłam naszą sofę :)
Tu widać jakie poduchy były wcześniej i jakie są teraz .

5 komentarzy:

  1. a ja szukałam jej (bo pytałam Cię o nią) i nie znalazłam. :( Ale nie tracę nadziei, że uda mi się upolować podobną.

    Bardzo fajne poduszki, pasują do kanapy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ona teraz kosztuje 5,98 za metr .
      One na prawej stronie jest w prązki -jest tylko jedna w tej cenie .
      Może podam ci numer casto i zapytasz w swojej castoramie ?
      Dziekuje mi tez sie podobają :)

      Usuń
    2. Jeśli możesz, byłoby super :) To, że to "lewa" strona, to wiedziałam, ale i tak nie mogłam znaleźć. Może z numerem mi się uda. :)
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
    3. Prosze bardzo :
      Ta szara co jest u mnie to kod Casto : 435098
      Jest jeszcze czarna wtedy kod casto to 435099

      Usuń
    4. super, dziękuję! Nie mam tam zbyt blisko, ale zapiszę sobie w telefonie:)

      Usuń