poniedziałek, 17 grudnia 2012

Prezentów nadszedł czas


Wiem że dawno mnie tu nie było -niestety moja lewa ręka odmawia mi posłuszeństwa i ciężko mi cokolwiek szyć -wybaczcie. Po za tym czas przedświąteczny to czas bardzo intensywny i laptop leży właściwie cały czas w szafie -chyba jest już pokryty dość grubą warstwa kurzu ...
Nie mniej jednak mimo chorej reki i chronicznego braku czasu spod moich rąk wyszło kilka nowych prac .
Wklejałam już jakiś czas temu kolczyki -choinki a ostatnio z resztek modeliny powstały bałwanki :
A dla mojej córeczki powstało etui na tablet (który dostanie od Świętego ) . Chciałam aby etui było na zamek i aby tablet w nim zostawał i uszyłam coś na wzór etui do laptopów z tym że w rozmiarze mini i z akcentem dziecięcym .mam nadzieje że małej się spodoba .
Powstała jeszcze sukienka dla Mai na święta ale czeka na pranie i dokończenie -wkleję ja niedługo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz